معبود

چگونه بسویت نیایم حال آنکه از هر سو مرا احاطه کرده ای

چگونه تو را نخوانم که هر چه بگویم از توست

چگونه از تو بگریزم که هر جا بروم تو هستی

چگونه تو را نبینم که همه چیز تو هستی

چگونه از یادت ببرم که یاد تویی

چگونه از دل بروی که دلدار تویی

الهی تو خود گفتی ((خدای شما فرمود که ما را با (خلوص دل) بخوانید تا دعای شما را مستجاب کنم . . . ایه ۶۰ سو ره غافر))

خدایا شاهد باش که من تو را می خوانم مرا دریاب . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://sara-tanha.blogsky.com

فاصله
گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست
بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست
گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست
پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف
تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست
گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت
جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست
رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد