شب

دیشب من بودم ماه بود و شب

دیشب من بودم مهتاب بود و خیال

دیشب من بودم تو بودی و نه شب

دیشب تو خندیدی منو ندیدی و سیاهی شب

دیشب نگاه تو و آوار شب

دیشب تو رفتی من ماندم و شب

امشب من نخواهم بود تو میمانی و شب 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی بیگی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://zurkhanehbabaali.parsiblog.com

« یا الله ویا رحمن ویا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک».
« خداوند! ای رحمان ! ای مهربان!ای دگرگون کننده دلها ! دل مرا بر دین خود ثابت وپایدار بدار.»
آمین یا رب العالمین

محمد سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

عالی
........_____*#######*

___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*####*

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############

____#################################

______###########ســـــلام###############

_______#############################

________########زووووود بیــــــا###########

__________########################

___________#######آپـــــــم###########

____________###################

_____________#####منتظرما########

______________###############

_______________#############

________________##########

_________________########

__________________######

__________________####

__________________###

__________________#_____*#######*

یه سری هم به ما بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد